دست رد عرب ها به مورایس

دست رد عرب ها به مورایس

به گزارش اخبار ورزشی، مدیران باشگاه سپاهان تابحال با مربی ای به صورت رسمی وارد مذاکره نشده اند و خواهان بازگشت ژوزه مورایس به تیم خود هستند.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، بعد از قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در رقابت های جام حذفی، «ژوزه مورایس» برای استراحت راهی کشورش شد و چند روز بعد با ارسال نامه ای به باشگاه سپاهان خواهان قطع همکاری با این باشگاه شد.
مورایس یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و در صورت فسخ یکطرفه باید قید دستمزد سال آینده خود در این باشگاه را بزند. در همین خصوص مورایس رزومه خویش را برای هدایت تیم الوحده امارات به این باشگاه ارسال کرده که با مخالفت مدیران این باشگاه عربی رو به رو شده است.
همچنین مدیران باشگاه سپاهان تا پایان هفته منتظر پاسخ نهایی مورایس برای ادامه همکاری باقی خواهند ماند و در صورت منتفی شدن حضور این مربی در ایران، آنها با انتخابهای داخلی و خارجی وارد مذاکره می شوند یکی از انتخابهای هدایت سپاهان «هوگو آلمیدا» دستیار مورایس است که هنوز صحبتی با او برای هدایت این تیم نشده و مدیران سپاهان به دنبال بازگشت مورایس هستند.
با توجه به حضور سپاهان در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا باید زود تر تمرینات خویش را آغاز کند و این تیم باید روز ۱۶ مرداد رو در روی شباب الاهلی امارات برود و در صورت پیروزی برابر این تیم به مصاف الغرافه خواهد رفت.


منبع:

1403/04/09
11:57:48
5.0 / 5
249
تگهای خبر: باشگاه , پیروزی , تیم , تیم فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی