امیدواری سیمئونه به درخشش مهاجم آرژانتینی در مادرید

امیدواری سیمئونه به درخشش مهاجم آرژانتینی در مادرید

به گزارش اخبار ورزشی، دیگو سیمئونه اظهار امیدواری کرد خولیان آلوارس گل های زیادی برای اتلتیکو به ثمر برساند.


به گزارش اخبار ورزشی به نقل از ایسنا، اتلتیکومادرید در ادامه هفته پنجم لالیگا در واندا متروپولیتانو ورزشگاه خانگی خود به مصاف والنسیا رفت و در انتها توانست به پیروزی مقتدرانه ۳ بر صفر برسد.
کانر گالاگر، گریزمان و خولیان آلوارس گل های شاگردان دیگو سیمئونه را به ثمر رساندند تا آنها هم مثل رئال مادرید ۱۱ امتیازی شوند و هر ۲ در تعقیب بارسلونای ۱۵ امتیازی قرار بگیرند.
به گزارش مارکا، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در مورد درخشش خولیان آلوارس و نخستین گلش برای اتلتیکو اظهار داشت: همه ما در اتلتیکو به خولیان برای گلزنی نیاز داریم. امیدوارم این گل شروع گل های زیاد او برای ما باشد. همه در اتلتیکو آلوارس را دوست دارند و امیدوارم او بتواند سالهای خوبی را در اتلتیکو سپری کند.
آلوارس در تابستان از منچسترسیتی به اتلتیکو پیوست. این بازیکن ۲۴ ساله آرژانتینی تا پایان ژوئن ۲۰۳۰ با اتلتیکو قرارداد امضا کرد.
سرمربی اتلتیکو مادرید در قسمت دیگری از صحبت هایش در رابطه با کانر گالاگر نوشت: کانر یک بازیکن سخت کوش باکیفیت بسیار بالاست. او هیچگاه متوقف نمی گردد. ما به بازیکنانی مانند او نیاز داریم. حضور گالاگر سبب شده است تا تیم در خط هافبک تقویت شود.
گالاگر بازیکن ۲۴ ساله انگلیسی هم همراه آلوارس در تابستان به جمع بازیکنان اتلتیکو افزوده شد.
یان اوبلاک، دروازه بان اتلتیکو هم پس از بازی اظهار داشت: بازی مهمی بود و این سه امتیاز بسیار پرارزش است. ما باید با همین روحیه ادامه دهیم. هم اکنون تنها به بازی بعدی فکر می نماییم. آنچه مهم می باشد اینست که در آینده چه کار خواهیم کرد و چه چیزی در انتظار ماست. امروز ما بردیم، حالا باید این بازی را فراموش نماییم و به فکر بازی در لیگ قهرمانان باشیم.


1403/06/26
12:16:52
5.0 / 5
34
تگهای خبر: بارسلونا , بازی , بازیكن , پیروزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
دوستان اخبار ورزشی
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی