لیگ قهرمانان آسیا ۲؛

اسکوچیچ: شروع خوبی در آسیا داشتیم

اسکوچیچ: شروع خوبی در آسیا داشتیم

به گزارش اخبار ورزشی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا 2 داشتیم و تغییر در سیستم مان، نکته کلیدی بازی بود.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از باشگاه تراکتور، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی با الوکره قطر، گفت: به اعضاء تیم بابت پیروزی تبریک می گویم. نیمه اول راضی کننده بود، کنترل بازی را در دست داشتیم و نقطه ضعف و قوت حریف را به خوبی تحلیل کرده بودیم. می دانستیم چطور می خواهند به ما ضربه بزنند و بموقع جلو کشیده و موقعیت خلق می کردیم. اما نیمه دوم اصلأ راضی نبودم.
وی افزود: برنامه ما عقب نشینی و دفاع نبود. البته در زمین الوکره بازی می کردیم و دفاع کردن اجتناب ناپذیر بود. ما دوست نداشتم در این حد عقب بنشینیم.
سرمربی تراکتور در پاسخ به این پرسش، آیا انتظار داشتید الوکره در این حد ضعیف ظاهر شود؟ بیان کرد: ما آماده بازی بودیم. نقاط ضعف و قوت حریف را شناسایی کرده بودیم؛ حتی سیستم بازی را هم عوض کردیم تا فاصله مدافعان وسط و مدافعان کناری پوشش داده شود و آنان نتوانند به ما ضربه بزنند. به نظرم الوکره ضعیف نبود، بلکه این ما بودیم که خیلی خوب کار کرده و فوتبال خودمان را به حریف دیکته کردیم.
وی در پاسخ به سوالی بر اساس این که روز گذشته در نشست خبری گفتید تحلیل خوبی از رقیب دارید ولی تمامی داشته ها را رو نکردید، گفت: نمی خواهم زیاد راجع تیم حریف حرف بزنم. آنان سیستم شناور بازی کردند و ما این مساله را می دانستیم. آنان با سیستم پایه ۳-۳-۴ بازی می کردند که با اضافه شدن عبدالکریم، سیستم الوکره به ۲-۵-۳ تغییر می یافت. ما آماده این مساله بودیم و تغییر در سیستم موجب شد نیمه اول خوب کار نماییم. نیمه دوم اشتباهات بچگانه داشتیم که اصلاً راضی نبودم. ما با وجود تغییر سیستم به اصل کار خودمان متعهد ماندیم و نمی خواهم بیش از حد راجع این بازی صحبت شود. در مجموع شروع خوبی داشتیم.

1403/06/29
10:48:12
5.0 / 5
7
تگهای خبر: بازی , باشگاه , پیروزی , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
دوستان اخبار ورزشی
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی