مجوز بازیكن خارجی نداریم؛

حماد سامری: نفت مصمم به فینالیست شدن در لیگ بسکتبال است

حماد سامری: نفت مصمم به فینالیست شدن در لیگ بسکتبال است

به گزارش اخبار ورزشی، سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان با تکیه بر رایزنی های صورت گفته برای صدور مجوز جذب بازیکن خارجی، اظهار داشت که حضور در فینال هدف تیمش از شرکت در فصل جدید لیگ برتر خواهد بود.



حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار مهر با تکیه بر این که این تیم جزو نخستین تیم هایی بود که برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اعلام آمادگی رسمی خویش را انجام داد و مبادرت به یارگیری کرد، اظهار داشت: از یک ماه پیش تمرینات پیش فصل خویش را آغاز کردیم، برای پیگیری تمرینات فشار سنگینی هم به بازیکنان آوردیم تا بموقع بتوانیم آمادگی لازم برای ورود به مسابقات را کسب نماییم.
وی افزود: در جهت آماده سازی برای حضور در لیگ برتر، هفته گذشته دیدارهای تدارکاتی با سه تیم لیگ برتری طبیعت، مهگل و آینده سازان داشتیم. انجام این دیدارها در تهران به روند آماده سازی تیم کمک زیادی کرد.
سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان با تکیه بر این که شرایط کلی تیم برای آغاز فصل جدید مسابقات خوب است، تصریح کرد: طی هفته جاری کارهای تکمیلی برای برگزاری جلسات آنالیز و رفع اشکال را برگزار می نماییم تا تیم را به آمادگی لازم و بیشتر برای آغاز مسابقات برسانیم و بتوانیم در انتها هفته با قدرت دیدارهای مان را در فصل جدید آغاز نماییم.
سامری در مورد ترکیب بازیکنان نفت آبادان هم توضیح داد و اظهار داشت: حامد حدادی، سعید داورپناه، آرن داودی، محسن حسن زاده و محسن مرادخانی بازیکنان شاخص و با تجربه تیم هستند. این نفرات در کنار مجید رحیمیان، نوید رضایی فر، حسین موکاریان و محمد رحیمی و همینطور چند بازیکن بومی، ترکیبی با تجربه و جوان را برای این فصل می سازند. ترکیبی ایده آل و خوب که با آنها اهداف مان را دنبال می نماییم.
وی که سال قبل هم با نفت آبادان تا پلی آف لیگ برتر پیش رفت اما در این مرحله با واگذاری نتیجه به طبیعت (مدافع عنوان قهرمانی) از صعود به مراحل بالاتر بازماند در مورد هدفی که تیمش در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال دنبال می کند، اظهار داشت: حضور در فینال هدف گذاری تیم است. البته که می دانیم کاری خیلی سخت برای دستیابی به این هدف خواهیم داشت بخصوص با شناختی که ترکیب و شرایط دیگر تیم ها داریم و این که برخلاف بسیاری از آنها بازیکن خارجی نداریم. با این وجود برای خود یک هدف گذاری مشخص داریم و بر اساس آن تمرینات را دنبال کرده ایم و دیدارهای مان را برگزار خواهیم کرد.
سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان با تکیه بر این که تیمش مجوز جذب بازیکن خارجی ندارد، خاطرنشان کرد: تا سال ۹۶-۹۵ مشکلی برای در اختیار داشتن بازیکن نداشتیم اما پس از آن با عنایت به شرایط موجود و پیشگیری از پرداخت ارزی، تصمیم به حذف یارگیری خارجی شد. از آن زمان بازیکن خارجی در ترکیب نفت نبوده است اما هم اکنون شرایط تا حد زیادی فرق کرده و بهتر شده است. ازاین رو در کوشش برای جذب بازیکن خارجی هستیم تا در شرایط مساوی تر دیدارهای مان را با رقیبان برگزار نماییم. هنوز این مجوز را نگرفته ایم و پیگیر آن هستیم.

1403/07/09
09:52:19
5.0 / 5
127
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , بسكتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی