مانچینی:

بازیکنان هم مسئول اند

بازیکنان هم مسئول اند

به گزارش اخبار ورزشی، سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان پس از تساوی ناامیدکننده برابر بحرین انگشت افترا را به سمت سالم الدوساری و دیگر بازیکنان تیمش گرفت.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال عربستان نتیجه ناامیدکننده دیگری را با هدایت روبرتو مانچینی به دست آورد. این تیم که در خانه از بحرین پذیرایی می کرد با تساوی بدون گل متوقف گردید تا انتقادها از سرمربی ایتالیایی عربستان بسیار بالا گیرد؛ تا جایی که حتی با واکنش تند حاضران در ورزشگاه همراه و مجبور به واکنش هم شد.

به نوشته الریاضیه، مانچو در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: اگر قرار باشد در هر بازی پنالتی از دست بدهیم نمی توانیم به پیروزی برسیم.

او در رابطه با این که چرا سالم الدوساری پنالتی را از دست داد، اظهار داشت: من نمی دانم. از خودش بپرسید. ما در دیدار اندونزی و بحرین دو پنالتی از دست دادیم که اگر گل شده بودند حالا ۹ امتیازی بودیم. شما به بازی نگاه کنید! مالکیت توپ ما ۸۷ درصد بود و این نشان داده است که شایسته پیروزی بودیم.

مانچینی در ادامه صحبت هایش اظهار داشت: با آن که هر چه مهاجم داشتیم به بازی گرفتیم اما در کارهای هجومی مشکل داریم. ما بدشانس بودیم و فرصت های خوبی را از دست دادیم. آسان است که از سرمربی تیم انتقاد شود اما بازیکنان هم مسئول اند. آنها باید بهتر ظاهر شوند.

مانچینی در انتها از باشگاه ها هم انتقاد نمود و از آنها خواست که به بازیکنان جوان عربستانی بیشتر فرصت بازی بدهند تا در تیم ملی با اعتماد به نفس بازی کنند.





منبع:

1403/07/25
09:10:05
5.0 / 5
21
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , پیروزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی