دقیقی در جمع خبرنگاران مطرح كرد؛

یک نفر به کادر فنی خیبر اضافه می شود

یک نفر به کادر فنی خیبر اضافه می شود

به گزارش اخبار ورزشی، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد اظهار داشت: احیانا در یک جایگاهی یک نفر به کادر فنی تیم اضافه می شود.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، سعید دقیقی عصر جمعه در جمع خبرنگاران لرستان در سخنانی با اشاره به روند بهبود تیم خیبر گفت: چیزی که از بازیکنان و مجموعه باشگاه دیدم هرجایی برای ساخته شدن در بهترین شکل فرصت می خواهد و بطور قطع مالک محترم و ساختار باشگاه باید در بین مدت این موضوعات را حل کند. اتفاقاً خیلی نگاه مالک باشگاه بلند است و بدنبال اهداف عالی در فوتبال ایران هستند.

هرکسی در قالب قرار نگیرد در تیم حضور نخواهد داشت

وی در مورد هماهنگی بازیکنان هم اشاره کرد: وقتی رأس مجموعه شامل مالک، مدیرعامل و سرمربی نگاه شان این است باید زیرمجموعه هم تحت فرمان رأس باشد، هرکسی در شرح وظایف کار نکند از جمع جدا می شود؛ من از روز اول بی تعارف به بازیکنان گفتم که یک هدف را دنبال می نماییم، شاید زمان بخواهیم ولی پله پله هر مرحله خواسته ها را می گوئیم و هرکسی در قالب قرار نگیرد بطور قطع در این جمع حضور نخواهد داشت.
دقیقی افزود: ولی من درحال حاضر بچه ها را خیلی خوب دیدم، در کارم با کسی تعارف ندارم و قبلاً هم ثابت کرده ام؛ چارچوبی که با مالک محترم جمع بندی و تعریف کردیم اگر درست رعایت شود باید همه بازیکنان هم در این راه قرار بگیرند.

در پنجره نقل و انتقالاتی باید حتما تیم تقویت شود

وی در مورد تغییرات کادر فنی هم اظهار داشت: احیانا در یک جایگاهی یک نفر به ما اضافه شود.
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در جواب سوالی پیرامون خلأ مهاجم نوک در بازی های گذشته تیم خیبر هم تصریح کرد: من روی پست حرف نمی زنم چون بازیکنانی که در هر پست دارم اعتقاد دارم خیلی جای پیشرفت و شرایط بهتری دارند ولی بطور قطع در فرصتی که به دست می آوریم در پنجره نقل و انتقالاتی باید حتما تیم تقویت شود.
دقیقی توضیح داد: یک وقتی من به عنوان مربی نمی توانم با یک بازیکن با شرایط اخلاقی و فنی خاصی کار کنم و یک وقتی بازیکن نمی تواند. بطور قطع ما نیاز به تقویت تیم داریم و با مالک محترم به جمع بندی رسیدیم که در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل بتوانیم تیم را تقویت نماییم و در سال دوم با اهداف بلندتر گام برداریم.


منبع:

1403/08/05
08:54:27
5.0 / 5
6
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , بدن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی